توسعه پایدار نراق

توسعه پایدار نراق

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ
توسعه پایدار نراق

توسعه پایدار نراق

به خاطر تو از خیلی چیزها گذشتم و خواهم گذشتُ تا تو باشی برای همیشه در تاریخ

شما نراقی ها لایق بهترین و بیشترین خدمت هستید

به دلیل قرار گرفتن در سال پایانی شورای سوم و نزدیک شدن به انتخابات دوره چهارم شوراها نخواستم فضای مجازی را دچار تلاطم کنم . به همین دلیل سعی کردم پست‌های وبلاگ شهر من نراق و توسعه پایدار را به حداقل ممکن برسانم تا جایی که برخی کاربران پیغام گذاشته بودن وبلاگ‌های شما کپک زده و به روز نمی‌شود و اگر وضع به همین منوال ادامه پیدا کند مخاطبان خود را از دست خواهید داد. ضمن پوزش از همه دوستان و علاقه‌مندان به این دو وبلاگ که مدت‌ها آن را بدون تغییر مشاهده می‌کردند .اکنون که اعضای شورای چهارم در فضایی صمیمی و دوستانه انتخاب شدند این محدودیت برداشته شده ،لذا انشا الله من‌بعد کاربران عزیز شاهد مطالب زیادی در این وبلاگ‌ها خواهند بود .
در بین کاندیدا های دوره چهارم ائتلاف چهار نفره ای شکل گرفت که اساس کار و برنامه آن‌ها تحقق توسعه پایدار در شهر نراق بود .

توسعه ای همه جانبه با مشارکت همه مردم .

از این ائتلاف چهار نفره سه نفر آن‌ها با رای نسبتاً خوبی به شورای چهارم راه پیدا کردند .
در واقع رای مردم نشان داد که توسعه ای برایشان مهم است که پایدار باشد . برای مثال : برخی از کاندیداها بر روی کلید واژه احداث ناحیه صنعتی به هر قیمتی جهت رفع مشکلات بیکاری و اشتغال تاکید داشتند ولی این ائتلاف به دنبال تحقق این خواسته مردم بود به شرطی که آلودگی زیست محیطی ، صوتی و فرهنگی نداشته باشد . طبق اصول توسعه پایدار صنعتی را مد نظر خود داشتند که غیر آلاینده باشد .
یکی دیگر از تأکیدات این ائتلاف توجه به استعداد های گردشگری و کشاورزی شهر بود . در مقابل گروه منتقد تمامی فعالیت‌هایی را که در این خصوص تابحال صورت گرفته بیهوده و صرف  منابع مالی ،وقت و انرژی قلمداد  و عملاً بیان می‌کردند صنعت گردشگری توان ایجاد اشتغال مستقیم در شهر نراق را ندارد، لذا ما باید تمامی توان خود را صرف احداث ناحیه صنعتی کنیم تا مشکلاتمان حل شود .
آنالیز رای مردم فهیم شهر نشان داد که نراقی‌ها به دنبال توسعه پایدار شهر خودشان هستند و این مسائل را خوب درک می‌کنند و تحت تأثیر جو سازی‌های بعضاً مغرضانه قرار نمی‌گیرند .

 و اما حرف آخرم  با مردم شریف ، شهید پرور ، ولایتمدار  و فهیم شهرم نراق

(( شما نراقی ها لایق بهترین و بیشترین خدمت هستید))  

نظرات 3 + ارسال نظر
هادی دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:49 ق.ظ http://naragh-hadi.dde.ir

سلام
من هم این انتخاب را به اعضای جدید شورای شهر نراق تبریک میگم و برای ایشان آروزی موفقیت دارم.
خوشحالیم که بالاخره قفل این سکوت شما هم باز شد.
موفق باشید.

سلام هادی جان . کلید رئیس جمهور منتخب ظاهرا به درد خیلی از قفل ها خورد ه از جمله قفل ما!

لطفعلی سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:30 ق.ظ

با سلام. به عقیده من مردم نراق باوجود شهرداری کارآمد و توانمندو مسلط به کلیه امور مربوط به توسعه پایدار، نباید این فرصت گرانقدررا با تکیه بر برخی ادعاهای مغرضانه و منفعت طلبانه برخی افراد همیشه شاکی ،ازدست بدهند.ازصمیم قلب آرزو میکنم یک روز که خیلی نزدیک است به این جمله برسیم: شهر خوبمان را ساختیم.

سلام . کارآمدی ما ربط به مشارکت مردم دارد . نراقی های اصیل که سر سفره معراج السعاده ملا احمد غذای روح تناول می فرمایند بخصوص خانواده معظم شهدا و ایثارگران لایق بهترین و بیشترین خدمت صادقانه هستند.
برخی ها هم که همیشه مغرضانه به مسائل نگاه کرده و می کنند بگذارید از کنار این سفره لقمه ای قسمتشان شود .
هر چند که در انتها به قول ما نراقی ها با لگد بکشند زیر این خوان نعمت . من اعتقاد دارم طی سالهای گذشته با کمک مردم هویت این کهن شهر تاریخی شیعی را احیاء کردیم، حالا وقت آن رسیده که تبدیل شویم به یک الگوی شهری با سبک زندگی ایرانی اسلامی آنچه که مد نظر مقام عظمای ولایت است .

همیشه موفق و موید باشید .

قجری سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:31 ب.ظ

سلام

به نظر من انسان اگر تمام دنیا را هم فتح کند و به همه خواسته های خود برسد بدون اخلاق و ایمان و انسانیت و نوع دوستی راه به هیچ جا نخواهد برد انسان باید روح معنوی و کمال طلب خود را ارضاء کند (حالا تا جایی که توانایی دارد).اندیشه های مغرضانه تحت تفکرمارکس و هگل و هیوم و کانت و .....شکل گرفته .اندیشه های نیهلیسم است که اخلاق و ایمان و معنویت را از اندیشه بشر میزداید و بر این باور است که چون من ندارم هیچ کس دیگر هم نباید داشته باشد وگرنه تفکر و اندیشه اسلامی را چه به این باورهای غلط و دور از ذهن!!!من هم امیدوارم الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت بر مبنای ایمان واخلاق ساز و کار زندگی ما را شکل دهد.

آنقدر خوب نوشتید که بنده در مقابل حرف های شما هیچ حرف جدیدی ندارم .
ممنون که با نظرات خوب خود وزن وبلاگ را سنگین تر می کنید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد